Dag 10 - Tejpen börjar gå av

Vaknar upp, ser att tejpen inte alls sitter på plats över nästippen. Det gör ingenting, den skulle väl ändå ha tagits bort igår. Men jag kan se nu att min lilla fräkne som jag hade på nästippen fortfarande är kvar och sitter lite högre upp. Det gör absolut ingenting, jag tycker den där fräknen ger mig karaktär och jag tror inte att den nya placeringen är så himla jobbig. Kolla bara på fotbollsspelaren Anders Svensson, hans fräkne är jättesöt och den sitter verkligen mitt på nosen!



Som ett argument till det där om att man förlorar all karaktär i ansiktet om man opererar näsan, att man ser ut som alla andra... det tycker jag inte, för förhoppningsvis har man andra små saker eller egenskaper (framförallt hoppas jag att man har en fin personlighet) som ger karaktär. T ex en imperfektion som en fräkne på nosen. Eller så kanske det är skitsamma, för man vill inte sticka ut? Och det är ju helt okej det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0