Dag 14 - Inget klister

Jag fick nån allergisk reaktion mot den hudfärgade tejpen vi köpte åt min näsa, så det blev vanlig vit kirurgtejp när vi skulle tejpa den för natten. Idag kan jag iaf inte känna nåt klister på nosen efter att ha tagit av tejpen, men det kan ju ha torkat förstås. Har tvättat näsan lite försiktigt även idag.

En till grej som jag måste förvarna er om:

* Det gör ont i näsan (tippen för mig) om man är ute i kyligt väder. Det spänner liksom. Det är tydligt helt normalt dock.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Glömde fråga dej då msn, att hur var det med ansiktstvättet när man opererat näsan? Kan tänka mej att då man har gipset ännu osv så får man säkert int tvätta ansiktet helt och hållet normalt?

2010-04-08 @ 14:52:33
URL: http://rutumuljus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan! Kommenterade i din blogg för ett tag sen, är sällan inne på msn så tyvärr har vi inte kunnat snacka om näsop där. Ville bara säga att din näsa ser jättefin ut, liknar min och vet precis hur du känner av svullnad osv. Det blir liite bättre för var dag som går.. :) Men min tipp är fortfarande jättehård.. undrar om den någonsin kommer bli så mjuk som den var förrut.. haha :P

Lycka till med allt!

/Annie

2010-04-08 @ 19:53:52
Postat av: Jocke

Hej!

Kul att följa din blogg och att allt gått bra!

Skickat ett mail till din mailadress med liten fråga. Lycka till i fortsättningen!

Mvh Jocke

2010-04-08 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0