Dag 16 - Bilder

Hej kära läsare! Idag råkade jag dratta i med handen i näsbenet, vilket gjorde lite ont men tror inte det är så farligt. Har haft huvudvärk nu på kvällen, men det beror mer på bristfällig sömn. I övrigt? Näsan känns lite stel, men svullnaden har gått ner ganska mkt över natten (sov med tejpad näsa). Det syns inte så bra på bilderna, men så är det i alla fall. Folk som vet om att jag har opererat näsan säger att det ser helt naturligt ut, vilket jag själv också tycker.



Imorgon är det en stor dag! Jag träffar mina väninnor som inte har sett mig sen operationen och som inte heller vet om att jag har opererat mig. Det blir det ultimata "testet" - märker de någonting? märker de någonting med just näsan, framförallt? Jag uppdaterar imorgon kväll om just den saken, ska dock försöka lägga ut bilderna tidigare på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0