Dag 3 - Morgon

I natt har jag sovit ganska gott - när jag väl somnade. Jag mådde otroligt illa på kvällen, kan ha varit pga allt blod som kommit ner i magen. Men det är en helt normal reaktion från kroppen, så det är inget att oroa sig över.

När jag vaknade mådde jag hur som helst bra, det verkar som att smärtan går över i och med sömn. Har haft den där spännande känslan över nästippen igen men inte lika mycket som igår och i förrigår, och idag har jag ännu inte tagit några smärtstillande.

Återigen vill jag nämna att maten måste vara i flytande form eftersom det är svårt att öppna munnen för mkt. Jag åt ett par finskurna pannkakor igår, det gick också bra. Men ladda upp med flytande mat till de första dagarna!

Till dig som undrade om jag kommer att lägga ut före- och efterbilder, det hade jag tänkt göra. Jag tar bilder varje dag så att ni kan följa läkeprocessen. I mitten av veckan får jag veta när vi tar av gipset, håll utkik!

Återkommer med uppdateringar senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0