Dag 4 - Lite allmänt

Nu har jag ätit en cheeseburgare och lite pommes! Gött!! Det känns som att jag måste vara lite försiktig med rörelserna i ansiktet eftersom det kan göra lite ont i näsan om jag rör för mkt på munnen.

Idag har jag varit jättetrött och bara sovit som en tok. Jag tog två alvedon tidigare idag men mest för huvudet. Efter tamponad-dramat har jag ganska ont i huvudet igen, så jag ska ta ett par till så att jag kan somna sen också.

Jag kan bara andas genom en av näsborrarna just nu, jag hoppas att det här kommer att gå över (kunde andas genom den förut!). När doktorn ringde mig i måndags sa han någonting om mina andingsvägar, kan ha varit att det var för struligt för att kunna operera på dem. Var för trött för att förstå just då. Jag får fråga honom om det när jag träffar honom. Det viktigaste i nuläget är väl att inte oroa sig över någonting, för det kommer inte hjälpa.

det blöder liiiiite från ena näsborren, men inte läskigt mkt!

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Godnatt på dig! ♥

2010-03-29 @ 22:38:51
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0