Dag 6 - Bilder

Jag tänkte sammanställa ett dag-för-dag-collage senare så ni kan se lite mer konkret hur min näsa har förändrats under dessa 6 dagar. Det syns säkert inte så mkt, men ändå, kan ju vara kul.

Sen tänkte jag även försöka att gå igenom vilka farhågor man kan ha inför operationen och berätta hur jag tampades med dem. En stor rädsla verkar t ex vara det där med narkosen, så det kommer jag gå igenom. Skriv gärna om ni oroar er för någonting i kommentarerna så tar jag upp det också och kan kommentera i din blogg (om du har någon) när inlägget är uppe!

Här är dagens bilder!




Kommentarer
Postat av: Annie

Hejsan!

Halkade in på din blogg när jag sökte på näsplastik.. :) Har själv gjort en, för fyra veckor sen. Känner igen mig i allt du skriver! Det har varit en bergodalbane-resa den här näsoperationen, men just nu känns det grymt bra och jag är så glad att jag gjorde den! Om det är något du undrar över, oroar dig för osv. så kan du fråga mig, så kanske jag har svar :)

en sak som du ska vara beredd på, som jag blev bekymrad för först, är att nästippen är betydligt mer svullen än resten av näsan när gipset/tejpen åker av för gott. Min var som en boll i två dagar, men nu är det betydligt bättre och jag mår jättebra, även om den fortarande är svullen.



Kram/Annie

2010-03-31 @ 12:24:26
Postat av: Nyopererad/ Näsplastikbloggen

Hej Annie! Vad kul med din operation, jag vill jättegärna prata med dig. Jag lägger till dig på msn så kanske vi kan prata där?



Bra att du nämnde det med tippen, jag har läst att den tar längst tid att läka men jag var inte beredd på att den kunde vara märkbart mer svullen än näsbenet!

2010-03-31 @ 12:51:20
URL: http://nasoperation.blogg.se/
Postat av: maria

läskiga bilder ;o men fin blogg =)

2010-03-31 @ 13:22:31
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0