Dag 5 - piggare idag

Ok, dag 5 är hittills den bästa dagen. Ingen smärta, inte lika trött... det enda som har hänt är att jag har råkat komma åt näsan med fingret när jag skulle klia lite på kinden, och det gjorde ont.

Min näsa har svällt av lite och påsarna under ögonen är inte lika markanta längre, fastän den äckliga gula färgen är kvar. Mitt ansikte känns väldigt fettigt, och då har jag ganska torr hy ursprungligen. Jag tänkte skriva ett nytt inlägg med lite frågor och svar, och alldeles strax lägger jag ut dagens bilder.

Förresten, jag hoppas att jag bara inbillar mig detta, men det känns som att jag börjar bli lite sjuk. Det ömmar lite i ena sidan av halsen. Morsan har en massa muskelvärk och rethosta, så det kan ju vara influensan. Kan inte ni skänka en liten tillfriskningstanke till mig? Det skulle vara så himla tråkigt att bli sjuk precis just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0