Dag 11 - Beskåda min nya näsa

Det gjorde inte speciellt ont att ta av gipset, däremot när doktorn skulle rengöra min näsrygg tog han i ordentligt. Första intrycket: Jättefint, jätteovant. Inga negativa känslor alls. Min nästipp var lite oproportionelig stor kanske, men ingen fara.

Sen kom jag hem, tog lite foton och tyckte att min näsa såg ut precis som den alltid har gjort. Hmm. Underligt. Kollade i badrumsspegeln igen. Nej, den är annorlunda. Fattar ingenting. Är säkergen ska vara t svullnaden som gör det.

Nu är näsan tejpad, så om den ser lite ojämn ut så är det för att den är svullen också och det liksom blir "valkar". Och min nästipp är större än vad den kommer att vara i slutändan. Ingen motion på ca 1 månad, och stygnen ska tydligen ha smält bort vid det här laget så för att ta bort blodklumparna skulle kan använda en tops doppad i kallt vatten och pilla, sedan snyta lite försiktigt.

Här är bilderna (tar av tejpen senast torsdag förresten):




Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefint resultat! du kan vara nöjd :D

2010-04-05 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0