Dag 12 - Spegelberoende, någon?

Alltså jag vet inte, jag är lite smått orolig över min ena näsborre - den med blodklumpen ni vet. Jag är sån som inte oroar mig speciellt mkt över saker i allmänhet, men lite hypokondriker är jag allt. Fick inte bort hela blodklumpen och börjar undra om det kan vara en svullnad eller nåt. Låter det gå en vecka till och om det inte blivit bättre drar jag iväg ett mail till kirurgen.

Idag blir det inga fler updates, återkommer imorgon med bilder etc! Näsan har iaf minskat i svullnad lite men är beredd på att den kommer svullna upp återigen dock.

Men jo, min näsa är såååå fin att jag står och speglar mig hela tiden och bara njuter hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej,



Hur snabbt fick du tid för konsultation och operation? Kan du rekommendera PO haralsson?



Hälsningar



Anders

2010-04-06 @ 13:21:55
Postat av: Jonna

(sry att jag svarar sent, har inte haft datan på nästan hela påsken)

hahah, lurade du nån på 1 april om näsan sen? :p



och vad glad jag blir att du gillar min blogg! sånt värmer hela mig. :D



jag hade en superhärlig påsk, hur var din? :)

2010-04-06 @ 15:26:39
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0