Dag 17 - Märkte vännerna att jag hade opererat näsan?

Svaret är: Nej!

Jag träffade upp fem väninnor som inte hade en aning om att jag hade opererat mig. Och de kommenterade inte alls på att jag såg annorlunda ut. Jag tyckte att en av dem tittade lite extra fundersamt på mig, men hon nämnde ingenting i alla fall. Däremot sa nästan allihopa att jag var jättesnygg i håret, hahaha. 

Enligt mig är detta jättebra. Jag var inte ens ute efter "Åh, vad du ser bra ut"-kommentarer. Det viktigaste är ju att jag själv märker skillnaden och känner mig säkrare i mig själv. Jag var ju lite nervös över situationen, så lite självmedveten kanske jag var just då. Men det visade ju sig att min näsa ser såpass naturlig ut att ingen märkte någon skillnad!

Ändå är min näsa faktiskt annorlunda från förut, det är ingen obefintlig förändring som min kirurg har gjort. Men istället för att ge mig en helt ny näsa (vilket jag i alla fall inte ville ha) har han jobbat med det som finns och förfinat det. Det var vad jag var ute efter också, så jag är i alla fall väldigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0