Dag 24 - Bilder


Kommentarer
Postat av: e

hej =) vi pratades vid tidiagare på msn-jag bodde i norge då. gissa vad-jag har varit på konsultation och valt tid att opereras 11 maj! konsultationen var den 14e april, och han känndes jättebra och jag längtar för varje dag efter min nya näsa. ska operera mig hos finn worm knudsen. Det hela går på 32 000. Så nu räknar jag ner och längtar och hoppas den första veckan direkt efter operationen går såå sjukt fort ( det kommer nog göra ont eller iaf se ut att göra ont) det enda jag undrar är just om du har något råd om hur man ska sköta om huden på näsan sen. just det jag ska göra en öppen op. så ajg kommer ha ett litet snitt mellan näsborrarna. Kan du rekomendera något ansiktsvatten som att ha innan och efter. Fick du hem sån tvål som man ska tvätta sig med? Alltså via posten? ÅH så jag längtar det händer snart.... =) kram

2010-04-19 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0