Dag 36 - Kan ni fatta att det har gått över en månad?!

Det är helt sjuk egentligen. Jag tänker verkligen inte på vilka vinklar folk ser mig ur etc. Eller ja, jag poserar väl lite av reflex på foton och jag beundrar min näsa i speglar etc, men i övrigt så är jag kanske omedveten om den.

Jag tror dock att den där svullnaden på näsvingen som jag pratade om förut faktiskt är ärret som har svullnat upp på något sätt. Det är högst osannolikt att det är snor iaf. Det känns dock inte lika påtagligt som förut, men om det inte försvunnit till mitt återbesök om några månader (tidigast 3 månader efter op sa kirurgen) så måste det ju fixas.

Idag kommer jag inte hinna uppdatera någonting alls förrns på kvällen efter 20.00 - bara så att ni vet. Och då blir det inga bilder, men jag ska se vad annat jag kommer på att skriva!

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra blogg!! Ska på onsdag 5/5 operera näsan och börjar bli lite nervös...men en fråga, vad får man ha på sig under operationen?

2010-05-03 @ 03:02:24
URL: http://www.heltenkeltperfekt.se
Postat av: Anonym

Hej. Vad har du ändrat på i din näsa? Jag funderar på att opererea enbart näsvingarna snart, men jag måste göra det i lokalbedövning (det är mkt dyrare med narkos) men jag är jätterädd för att det ska göra ont under operationen. Några tips på hur jag kan lungna ner mig?



kram

2010-05-04 @ 14:05:22
Postat av: jenna

SNÄLLA KAN DU UPPDATERA!!DETTA ÄR SÅ VÄRDEFULLT FÖR OSS SOM SKA OPERERA OSS OCKSÅ!!-TACK!!

VILL SE MER AV DIG NU!

KRAMAR

2010-05-29 @ 13:44:35
Postat av: Anonym

Hej, det går inte att maila dig. Var jätte nyfiken på vad din läkare hette. Håller även med ovanstående talare, mer av dig tack!

2010-08-14 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0