Dag 7 - Flottig näsa

Haha, jag har de senaste dagarna störts av att det känns som att jag har fett på nästippen. Kan inte bli av med det trots att jag har baddat försiktigt med en servett sårtvätt, så jag får väl stå ut med att det känns som att jag har doppat nästippen i en burk vaselin.

I övrigt då? Ingen smärta alls. På vänstra näsborren är jag säker på att det är en bit brosk som har hamnat som en knöl, som man känner om man drar med fingret, men läkaren får helt enkelt titta på det. Idag har jag snorat lite, men det verkar inte vara allergi eller förkylning.

Är annars som normal - fast med ett gips på näsan! ;) Bilderna kommer lite senare, har inte hunnit ta några ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0