Dag 9 - Snorig

Kan vara så att mamma har smittat mig med sin förkylning, eller att det bara är normalt att snora (tjockt snor!) ett tag efter operationen, men det går mig på nerverna och eftersom jag inte vill pilla på näsan hela tiden så har jag tejpat fast en bit gasväv under nosen (så som jag hade de första dagarna efter operationen!).

I övrigt läste jag att man inte får ha glasögon på ca 4 veckor efter operationen. Det inkluderar förstås solglasögon, och det gör mig lite ledsen i ögat för en av grejerna jag såg mest fram emot efter gipset tagits av och allt var att gå och pröva solglasögon - och kanske för en gångs skull passa i riktigt snygga pilotsolglasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0