Dag... ??

Det är så mkt som händer i livet nu med jobb och allt, så jag har helt enkelt inte hunnit blogga så mkt som jag vill. Näsan ömmar fortfarande vid beröring och den känns väldigt hård och oflexibel eller vad man nu ska säga.

Har inte haft några problem med den, förutom att jag är så klantig att jag råkar slå i den med handen etc hela tiden. Hoppas att det här inte gör så mkt för läkningen. Jag har också blivit övertalad att springa ett maraton, så jag börjar träna inför det från och med nästa vecka. Min kondis har verkligen gått ner sig sen operationen, så ni som funderar på op - se till att försöka börja med ordentliga promenader så snart ni kan. Ingenting som pushar kroppen för hårt, men bara för att hålla er i rörelse etc.

Jag lägger upp bilder om en timme och svarar på en fråga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0