Dag...äh! - Bilder

Jag: Men  herregud, min näsa är ju enorm på de här bilderna.
Mamma: Jag som tycker den har blivit mkt mindre efter operationen.
Jag: Då måste den ha varit jäkligt stor innan!!

Hahaha, problemet med en sådan här blogg är att man lägger så mkt fokus på sin näsa. I annat fall hade jag kanske inte tänkt på det lika mkt.



Tyvärr ingen profilbild idag, jag tankade in bilderna i datorn och upptäckte att mina profilbilder inte visade min näsa, jag hade riktat kameran helt åt helskotta så allt man ser är mitt bakhuvud, haha.

Förresten, hyn på näsan har blivit bättre än innan op, ja, om man bortser från att huden fortfarande flagnar. Men mina pormaskar (svarta sådana) brukade vara väldigt tydliga, men inte lika mkt längre!


Kommentarer
Postat av: Angelica

skulle vilja veta vad din läkare heter han som opererade dig.

2010-12-05 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0