Näsblod?

Har haft en förkylning på G de senaste dagarna. Den liksom låg och hotade genom att jag var jättesnorig - men den bröt ut först idag. Nu har den lagt sig igen dock, har jag tur var det en 24-timmars-förkylning.
Hur som helst, snorigheten har ju gjort att jag har snytit mig. Märkte då (i typ måndags) att det kommer små stänk av blod med.
Men det är väl ganska vanligt hur som helst egentligen. Igår och idag har det kommit pyttepyttelite stänk med blod när jag har snytit mig (alltså det har kommit en liiiiiiiten fläck typ en gång/dag).
I övrigt är det min 3månadersdag imorgon!! Wohooo!! Ska boka tid för återbesök efter sommaren dock, till augusti. Blir det en korrigering så tar jag den nästa år, jag vill definitivt låta näsan vila ett år först.
Kram!

Kommentarer
Postat av: SANDA

Förhoppningsvis behövs ingen korrigering, tippen kanske hänger/ser stor ut pga svullnad fortfarande va?



jag vill heller inte behöva göra en till operation, men det har gått endast 3 veckor och jag är asnöjd - men man vet ju aldrig hur den fortsätter utvecklas! haha

2010-06-23 @ 23:04:35
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0