Så fina kommentarer!

Tack allihopa som kommenterat så fint i den här bloggen - det värmer oerhört mycket att läsa att ni har haft nytta av bloggen och jag blir självklart superglad över att ni tycker att min näsa är fin!
Jag är jätteledsen för mina dåliga uppdateringar, men jag har både jobbat och pluggat heltid så det har helt enkelt knappt funnits tid att pressa in genomtänkta blogginlägg!
Nu lägger jag upp några före-efterbilder, och i nästa inlägg (som jag skriver nu!) lägger jag upp de där frågorna jag tycker man ska ställa sig själv innan en operation... jag tror jag föreställer mig det inlägget mustigare än vad det verkligen kommer att bli, men det kan faktiskt vara lite hjälpsamt iaf!
Jag som fortfarande klagar lite på min näsa (tycker fortfarande att den är ganska stor)... men när man ser det såhär är det ju helt sjukt vilken skillnad det är. Åt det bättre hållet! (tycker jag iaf!)

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej! Jag har precis läst HELA bloggen nu. Från mars och fram hit. Jag ska göra min operation den 22 juni och är jättenervös.



Tycker du ska vara nöjd och att din näsa är jättefin!



Som du själv säger så måste man utgå ifrån vad som kan göra med just sin egna näsa. Min som är jättestor kan tex inte bli jätteliten.. Man kan inte "trycka in" den för mycket i profilen eftersom risken är då att näsan "flyter ut" och blir bredare.. Jag måste tänka på det nu innan så jag inte blir besviken sen när jag ser att det inte blivit jättestor skillnad. Hellre en mindre förbättring än att risker att allt blir skit och man får ångra sin operation livet ut..



Hoppas verkligen allt går bra. Jag har en tendens till att bara tänka på alla risker som finns. Jag måste tänka positivt!!



Tack för en fin blogg! :)



Kram o Godnatt

2010-06-07 @ 01:00:26
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Hej! Vad kul att du har läst igenom hela bloggen! Och tack för att du tycker att min näsa är fin, det värmer verkligen att läsa!



Det är bra att vara realistisk och det är också bra att vara medveten om riskerna, men jag hoppas att du snart börjar känna att det är så himla liten sannolikhet att det blir dåligt... Om du har gjort din research och du är allmänt frisk och dessutom har realistiska förväntningar finns det ju stora incitament till att det går bra!



Önskar dig all lycka med din operation!

Ha det bäst

Kram!

2010-06-07 @ 01:27:39
URL: http://nasoperation.blogg.se/
Postat av: ...

LaLizita:Vad heter kirurgen som ska operera dig,och när ska du operera?

2010-06-12 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0