Snart tre månader!

För det första: Såg att Ann hade kommenterat så himla fint i ett av mina förra inlägg: Tack så jättejättejättemycket! Jag blev verkligen megaglad av att läsa vad du skrivit, det värmde något otroligt! Massor av kramar till dig.


Sen såg jag också anledningen till att jag fått ett uppsving bland besökarna: Vanillacupcakes.blogg.se har ju länkat till mig! Hon genomgår sin andra operation nu och skriver jättebra! Nu har typ alla mina läsare kommit via hennes blogg, men för er som inte har gjort det: in och titta!

Och till sist: Det känns så naturligt med mina näsa nu. Visst gillar jag att titta på den i spegeln hela tiden, men jag tycker att den ser så naturlig ut att det inte alls berör mig när jag går ut (i början kändes det lite jobbigt pga att hyn på näsan var MEGAdålig). Träffade en kompis igår (som vet om operationen) och hon sa ingenting om det fram tills att jag helt plötsligt (på riktigt, jag hade själv glömt bort att jag gjort en operation haha) insåg att jag måste fråga henne. Haha, nu är hon gaaanska seg på ytliga förändringar, jag tror inte hon skulle reagera om jag klippte håret kort. Men efter lite ingående tittande sa hon att det såg bra ut. :D

Sen funderar jag lite löst på om man kanske skulle anordna någon träff för oss som opererat näsan. I sthlm om alla kan. Jag vet inte, kanske är lite underligt.. men hade vart kul o ta en fika och titta på alla fina näsor och sånt!

Massor av kramar!

Kommentarer
Postat av: Ann

OJ!-Vad snällt du skriver ett helt inlägg om detta!Det var verkligen så lite så!!

De andra som besöker din blogg måste ju instämma med detta!Och ditt intellekt och intelligens är ju helt klart långt över medel!-Ta till dig detta nu!!Har inte kunnat skriva förrän nu,brukar vara för dålig,förlåt!

Låter som en rolig idé det där med en samankomst för alla som opererat nosen=)Skulle jag nog haka på om det nu blir någon operation av någon gång,dvs*suck*Iaf ska jag skriva ned från din lista vad man ska förbereda och ha hemma osv.

Otroligt värdefullt!

Hoppas allt är toppen med Dig!



Många KRAMAR till dig!!<3

2010-06-12 @ 11:58:06
Postat av: Näsplastik

Hur snabbt gick din svullnad ner?

2011-02-08 @ 04:44:01
URL: http://www.nasplastik.net
Postat av: Sara

Hej, jag vill själv göra fn näsplastik men är så

Nervös över allt runtomkring. Skulle hemskt gärna

Vilja prata med någon som gjort näsplastik.

Bor i Stockholm.

Kram :)

2011-07-03 @ 02:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0