Dag 2 - Man kan inte lida i mörkret?

Det är ju Earth Hour! Vi har faktiskt släckt ner i lägenheten, men TVn och datorn får vara på, jag måste ha lite underhållning som för bort tankarna från ömheten i näsan. Jag har bara en Citodol kvar och den kan tydligen kombineras med Ipren för att få starkare effekt, så jag tänkte spara den tills att jag ska sova så att jag inte vaknar upp mitt i natten och mår dåligt.

Jag hoppas att ni som funderar på att göra en operation känner er lite tryggare av att läsa den här bloggen. När jag researchade ämnet innan min operation tyckte jag inte det fanns så mycket fullständiga utläggningar om före- under och efter en näsoperation, och det hade verkligen hjälpt. Nu hade jag tur att ha en vän som hade gjort näsplastik innan mig som jag kunde prata med, för jag tror nog att man kan ta reda på hur mycket fakta som helst men det som man får ut mest av är ju att prata med någon som har gjort det förut.

Imorgon lägger jag ut en lista med saker man kan införskaffa så att man är redo innan och efter operationen. Deskutan, värktabletter och lämplig mat etc.

Och som sagt, har ni frågor så är det bara att skriva i kommentarerna eller maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: aleksandra

okej:oo

men varför kan man inte bara vara nöjd med hur man ser ut orginalt?

man är så otroligt mycke finare då än när man håller på och göra om sin kropp.

2010-03-27 @ 22:42:03
URL: http://aleksolausson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan, ska troligen operera mig hos samma som opererade dig.. E så spänd på att se före efter bilderna på dig, om du kommer lägga ut det?

Hoppas du blir nöjd.. konsultationen verkade ju lite sådär..

2010-03-27 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0