Dag 3 - Fått lite mat i mig

Jag blev så sugen på tortellini att jag hade mage att be mamma gå och köpa det. Men det var riktigt bra att jag fick det, för första gången känner jag mig faktiskt mätt. Fick skära dem i bitar då jag inte kunde öppna munnen så mycket, men det gick helt okej att tugga.

Och jag har bläddrat lite i Veckorevyn som mamma var så snäll och handlade åt mig. Förresten, det kanske bara är jag som är nojig men om någon går och köper tidningar åt er, säg åt dem att ta en tidning som ligger i mitten av högen så att det inte är den översta tidningen som allihopa i affären har tafsat på. Man kan inte vara nog säker!

Lite kuriosa förresten, när jag äntligen fick gå på toa efter min operation (jag var fortfarande på kliniken) fick jag gå förbi väntrummet med några personer som skulle göra op efter mig. Jag hade lite humor: "Oroa er inte, jag mår bättre än vad jag ser ut".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0