Dag 5 - Blod i näsan

Gah, det enda som har varit störig med denna annars så måbraiga dag är att jag har blod som har torkat i näsan och det gör att den känns stel. Och att det rinner lite "snor" ur ena näsborren. Och förstås att jag börjar känna mig sjuk.
Är det någon som har lite tips på vad man kan göra för att det inte ska bryta ut en förkylning eller halsinfektion eller vad det nu kan vara? Jag har ont i ena sidan av halsen, det ömmar lite. Jag har tagit vitlökskapslar och enchinagard och nu ska jag dricka lite te med honung.

Kommentarer
Postat av: a

Hej!



Jag undrar varför du har gula blåmärken under ögonen för? Har du opererat dig där också?

tack för svar :D

2010-03-30 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0