Dag 6 - Farhågorna tar vi imorgon

Förlåt vänner, jag har mått så bra idag att jag har ägnat dagen åt att laga (framförallt äta!) våfflor. Nu är jag för trött för att skriva ett inlägg om farhågorna, så jag får ta det imorgon.

Men i vilket fall som helst, fortsätt skriva kommentarer och länka till era bloggar, har hittat så oerhört många nya intressanta bloggar genom det här. Vill ni inte att mina inlägg ska se mustiga och välkommenterade ut kan ni också maila era tips till [email protected] ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: åååh tack!!!! gud vad glad jag blir :D tack tack så himla muycket!:)

2010-04-01 @ 00:36:24
URL: http://rebeccass.devote.se
Postat av: Gee

hej igen.. de sant är inte alla som blir godkända för att ens genomföra en operation. Heidi Montage från serien the hills genomförde sjukt många på en gång och hon vara nära döden :S*

Kul att du ska blogga ett tag till, min kompis gjorde samma opreration och de dröjde inte förrns 6mån + innan svullnaden gått ner.



Jag tror många överskattar sture, de beror på När man går, lönnnning och efter viss tid kan vara jobbigt att gå ut. personligen gillar jag torsdagar, nära till helgen men INTE samma kaos :) plus att vi jobbar sen så vi kommer inte ut förrns efter 2:00 men man blir stammis på vissa ställen så då glider man in på olika ställen :)



Yes, jag jobbar på icebar! :)

Anledningen till att jag pratar mkt eng är för att min pojkvän sen 6 år tillbaks är amerikan PLUS att 90% av alla våra gäster på icebar är tursiter så jag pratar mkt eng med dem..



Jag förstår om du vill vara anonym men har du ett "smeknamn" svårt att tyda vem du kan vara bara av att se nosen :)

kram Gee

2010-04-01 @ 01:39:33
URL: http://geme.blogg.se/
Postat av: Jonna

vilken cool och egen blogg du har! :)

fast jag får lite rysningar jag när ser näsbilderna, jag är så mesig när det gäller operationer och blir rädd bara genom att se dom. xD

var det inte otäckt att vakna upp? :S

2010-04-01 @ 01:56:20
URL: http://septemberjonna.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Tänkt att lura någon när det är första april?

2010-04-01 @ 02:02:14
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Okej :)

Tack så mycket! :) Jätte snällt sagt haha.. Jaa jag gillar min lugg jag med haha!

Hur har du det?

2010-04-01 @ 02:07:46
URL: http://fannileon.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Hehe tack så jätte mycket! =)

Jo, det är ju det, men mina rutiner går aldrig som dom borde, eftersom det blir ändringar med tider och alltind nu med skolan och så,.. Ena dagen sovmorgon, andra dagen inte, o.s.v, men får hoppas att det löser sig iaf. =)



Jätteintressant blogg, och jättebra att du har den så att andra får sitt stöd här igenom och vet på ett ungefär hur det är dagarna efter. Jag själv är inte i något behov av att operera näsan så sett, men jag blev genast fast i bloggen och var tvungen att läsa igenom allt du skrivit. =)

2010-04-01 @ 13:28:14
URL: http://stroonger.blogg.se/
Postat av: Jenna

KAN D U INTE UPPDATERA SNART!!JÄTTE BRA BLOGG FÖR OSS SOM SKA OPERERA OSS!MED BRA INFO,FAKTA!!

TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!<3Men vill se mer av dig och hur det har gått nu!

KRAM

2010-05-29 @ 13:19:45
Postat av: Ska opereras

Hej! Förstår att fu varit hos p.o haraldsson som verkar jätteskicklig jag hat varit på konsultation hos en annan men bestämde mig för att träffa Haraldsson också. Hur mycket fick du betala för operationen? Var det total näsplastik JäTtetacksam för svar! Kram

2011-02-22 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0