Dag 6 - God morgon

Jag har vaknat upp med småångest över att jag har legat på sidan och sovit. Har min näsa deformerats innifrån nu? Näsan låg inte emot någonting, men gravitationen kanske påverkade? Haha, mamma har totalförbjudit mig från att googla på alla sådana här orosmoment jag har, för jag har en tendens att snöa in mig i timmar på sån läsning.

Övrigt: Täppt i ena näsborren, nästippen känns ihopknipen (men det syns inte på något sätt) och lite oroad över hur mina näsborrar ser ut. Jag stirrar mig blind på näsan på ett sätt som jag inte gjort förut (försöker inte hitta fel alltså, jag är ju supernöjd med tippen t ex och den gillar jag att titta på... hela tiden!) Men jag har aldrig noterat hur mina näsborrar ser ut nämligen. Samtidigt tycker jag att jag är ganska lugn, jag vet att jag inte kan göra någonting just nu ändå, så varför freaka ut? Jag är dessutom inte alls oroad över näsborrarna estetiskt, jag vill bara inte få några andningsbesvär - såklart!

Är i princip helt rehabiliterad nu förresten, alltså pigg och kry. Lägger ut bilder om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0