Ett svar

Jag fick en kommentar som löd som följande:

[...]
men varför kan man inte bara vara nöjd med hur man ser ut orginalt?
man är så otroligt mycke finare då än när man håller på och göra om sin kropp.


Jag respekterar den här åsikten, det bästa är ju om man är nöjd med hur man är skapt. Men i grund och botten är det var mans/kvinnas egna val, och förhoppningsvis gör man operationen för sig egen skull, varför jag tycker att man ska lyssna till sig själv och inte till andra. Folk har sina anledningar till att de vill genomgå plastikkirurgi, och det är inte upp till någon att döma om det (speciellt då det inte skadar andra).

I framtiden kommer jag inte att besvara sådana här kommentarer då min blogg inte syftar till att uttrycka en åsikt om plastikkirurgi, jag vill bara att de som funderar på eller genomgår en näsoperation ska finna stöd.

Kommentarer
Postat av: aleksandra

väldigt bra svar. :)

jag menar inget illa efter operationen kan man bli otroligt fin , och så länge man är nöjd själv så är det ju det som betyder:)

2010-03-28 @ 12:22:36
URL: http://aleksolausson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara säga att jag tycker det är jätte bra att du startat denna blogg, jag själv ska genomgå en näsoperation om ca 2 veckor, och det är väldigt kul att kunna följa din resa och veta vad man har att "se fram emot" .. Hoppas näsan blir som du tänkt dig och att du blir supernöjd! Kram!

2010-03-28 @ 12:43:35
Postat av: Linda

Fin blogg:)

2010-03-28 @ 13:30:33
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Besiana

Väldigt bra att du har startat den här bloggen. Jag själv ska operera min näsa om 2 dagar. Är så sjukt nervös. Har du msn eller något, vore bra att snacka med dig och ställa några frågor.

2010-03-29 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0