Gipset tas av på måndag

Min kirurg åker iväg över påsken, så han sa att antingen kan jag få ta av gipset själv på lördagen (man står i duschen och låter det blötas upp, ingenting komplicerat) eller så kan han göra det på måndagen. Jag valde att gå till honom trots att gipset börjar gå mig på nerverna (kliar lite under) och jag är jättenyfiken på hur det ser ut därunder!
Som en allmän fråga (och för att ni ska få en vettig anledning till att publicera länkarna till era bloggar och göra lite smygreklam - jag går faktiskt in och tittar på varenda blogg! Behöver underhållning!) - Skulle ni välja att ta av gipset själv på rätt dag eller vänta ytterligare två dagar och låta kirurgen göra det?

Jag hade ju gått till honom för att kolla upp om näsan blev bra hur som helst, såklart. På måndagen.

Kommentarer
Postat av: k

Hur mycket kostar det att bara fila ner näsbenet?

2010-03-31 @ 18:02:36
Postat av: minischulman

Så lite så :D



jag hade väntat, men hade varit väldigt ivrig på att få se :D

2010-03-31 @ 18:09:45
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: Daniela

Hej och tack för en intressant och fin blogg! Hitta den förra natt faktiskt och läste igenom varje inlägg. Addade dej dessutom på msn (skulle ha en massa frågor att tala om angående näsoperation).



Själv skulle jag säkert vänta ett par dagar till och låta kirurgen ta bort, även om nyfikenheten skulle vara i största grad. :) Ha de så bra!

2010-03-31 @ 18:12:49
Postat av: Gee

hej kul att du gillade min blogg :)

wow måste säga att jag är mighty impressed. Nu får man se sanningen bakom operationer och att det inte är lika glammigt som de visar på "extrem make over". Ska bli spännande att se resultatet. Hur blir det med bloggen efter att nosen har läkt? eller blir de fler opertioner?



Kämpa på iallafall xoxo / Gee

2010-03-31 @ 19:14:19
URL: http://geme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0