Dag 51 - Bilder

Här kommer bilder från dag 51 efter min näsoperation! Ska jag vara helt ärlig funderar jag på om jag borde göra en korrektion och få näsan lite mindre, men å andra sidan är näsan bättre än förut och dessutom vet jag inte om jag orkar med en operation till. Det här är ju de "iscensatta" bilderna, i nästa inlägg lägger jag upp några bilder som tagit lite mer spontant - typ på fest etc. Jag tror det blir lite rättvisare så.
Två framifrånbilder, hur näsan ser ut beroende på hur jag vinklar ansiktet. Båda är faktiskt ganska rakt framifrån, men den första visar hur näsan ser ut om jag har en bra hållning och och högburet huvud. Den sista är lite mer casual antar jag.
Profil - här lutar jag huvudet lite neråt också kanske jag ska påpeka. Gammal poseringsreflex.
Från sidan

Kommentarer
Postat av: Joel

Hej,



Din näsrygg är ju inte helt rak. Vill minnas att han har filat ner näsbenet lite? Är det svullnad som inte gått ner ännu eller är det så han har opererat? Hur ville du ha det själv?

2010-05-17 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0