Uppdatering

Jag sitter här och funderar på vad jag ska skriva om. Kan skriva att hyn på min näsa har blivit bättre, men jag har fortfarande röda blemmor på nästippen. Jag snarkar inte längre... Hmm. Hur känns det då, två månader efter operationen? Jo för fan! Känns finfint, jag tänker inte på näsan alls när jag går ut. Det spelar liksom ingen roll från vilket håll folk ser med, vilket jag kunde noja över förut. Jag har till och med börjat ha håret i en hästsvans, vilket jag ALDRIG hade förut för jag tyckte inte det passade mig. Självförtroendet har ökat markant.
Och har någon märkt? Inte en enda person har frågat mig om jag gjort näsplastik! Om det tisslas och tasslas bakom ryggen på mig så har jag inte märkt av det alls.
Ja, det var väl de uppdateringarna. Nåt speciellt som ni vill veta annars då? :D
PS! Är så glad för er skull, alla ni som har tagit tag i saken och gjort en näsoperation. Jag är i alla fall glad för er om det var nåt som ni verkligen ville göra och som ni tror att ni kommer att må bättre av. Önskar er all lycka och jag är säker på att ni kommer må toppen med er själva efter operationen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu har jag tagit bort gipset och man kan skymta min nya näsa!!!!

2010-05-25 @ 15:54:12
URL: http://looseyourblues.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! Får man veta vart du opererade din näsa? Har tänkt boka tid för konsultation men vet inte vilka ställen som man ska satsa på..vore jättesnällt om du berättade. Snyggt resultat föresten!

2010-05-26 @ 00:48:58
Postat av: Anonym

Jättekul att du är nöjd! Men kan du inte lägga upp fler bilder, kanske om ett tag då näsan läkt mer? :)

2010-05-28 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0